Forum społeczności 1 LO - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum Forum społeczności 1 LO Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Di Jabolo - Projekt gry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum społeczności 1 LO Strona Główna -> UCZNIOWIE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Herion
młodszy chorązy
PostWysłany: Śro 23:27, 19 Lip 2006
młodszy chorązy


Dołączył: 04 Lut 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka

Phi... rozumiem, że jak bym zrobił minifrakcję z ludków chodzących w szerokich spodniach i w bluzach z kapturami, lubiących jeździć na deskorolce i maziających sprejem po ścianach, to byłbyś zadowolony :oP W grze nawet nie będzie użytej nazwy "metale", a glany ma tylko ich rzekomy przywódca i tylko parę osób będzie miało długie włosy w ich części miasta, ale nie mogę pominąć faktu, iż w grze wiele osób będzie miało długie włosy, chociażby Delan lub nawet sam Morris { imię gracza będzie można ustalić samemu }. W końcu w postnukleranym świecie ciężko o dobrego fryzjera :oP Poazatym, ta frakcyjka nie ubiera się całkowicie na czarno. Noszą to co jest wygodne na pustkowiu - różnego rodzaju skórzane kurtki, niebieski jeansy, w każdym bądź razie "ozdobione" niekiedy naramiennikami tudzież blaszanymi ochraniaczami... A to, że mówimy na nich "metale" - wzięło się od ich przywódcy, którego wykreowaliśmy jako pierwszego z tej części WIF'u. W grze nie będą się tak nazywać, gdyż nie pasuje to do reali post-apo. Jak chcesz, możesz zaproponować nazwę dla tej frakcji, proszę, trochę twórczości nie zaszkodzi...

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BlackMan
ADMINISTRATOR
PostWysłany: Śro 23:37, 19 Lip 2006
ADMINISTRATOR


Dołączył: 16 Cze 2005

Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Calla Bryn Sturgis

nie rozumiem tej dyskusj za bardzo, dlaczego (Herion) tlumaczy sie wam ze swojego projektu? Jesli ktos ma lepszy pomysl to klawiatura w raczki do dziela. Przypominacie mi te wszystkie ludki ktore tak narzekaja ze doda ma kiepski glos grzejac lawe przed kompem. "Szanujmy sie". A tak btw to mi sie wydaje ze to jest tzw "funware" a nie jakis hicior ktory ma ea games sponsorowac.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Herion
młodszy chorązy
PostWysłany: Śro 23:58, 19 Lip 2006
młodszy chorązy


Dołączył: 04 Lut 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka

Napewno nie będzie to gra, ktorej atutem jest 1024 bitowa grafika, czterowymiarowy dźwięk, czy też multiplayer z obsługą 637e+7312 graczy... jak już wspominałem, przykład bierzemy z twórców Gothica - 8 amatorów stworzyło skromną grę, która nie powalając grafiką przyciągnęłą naprawdę wielu graczy... Główny nacisk kładziemy na zawiłość przygód, mnogość gildii oraz dostepne uzbrojenie. Jak komuś się nie podobają glany z kolcami to trudno - jeden gracz mniej... a zresztą, co to za gracz, które zrażają nędzne szczegóły :o/ Sama fabuła na dzień dzisiejszy była by wstanie zapewnić 30 godzin gry { łącznie z walkami i przemierzaniem Zapadliska }. Celem jest 50 godzin... Jedyną szansą na utrzymanie się amatorskiego projektu jest postawienie sobie jasnego celu i dobranie najbardziej optymalnej drogi rozwiązania problemów.

Co do EA... precz szatanie! :oP Bezduszne gry, przerost formy nad treścią... mogli chociaż się postarać o mniej bugów... Nie patrzę na duże firmy, gdyż one mają zupełnie inną filozofię - setki pracowników robi grę taką, jaką karzą im robić, a nie taką, jaką chcieli by robić. A płaca z kolei nie jest aż taka wielka... Aby robić dobrze sprzedające się projekty, pierw należy zrobić kilka pomniejszych, prezentujących filozofię zespołu na scenie Game Developerskiej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dzick
ADMINISTRATOR
PostWysłany: Czw 0:29, 20 Lip 2006
ADMINISTRATOR


Dołączył: 09 Cze 2005

Posty: 724
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dzicklandia

nie, ludize w takich portkach tez by mi nie pasowali. Ale jak juz wytlumaczyles, ze ci metale to nie jest cos w stylu drechozombie z waszego di jabolo, tylko taka o nazwa, nie za bardzo zwiazana z tym co wspolczesnie nazywamy tzw. "metalami", to okej.

a co do nazwy, to najprosciej byloby podzielic maisto na strony. np junkerzy - polnoc, 'metale' -poludnie. Albo westerners itp.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Herion
młodszy chorązy
PostWysłany: Czw 0:47, 20 Lip 2006
młodszy chorązy


Dołączył: 04 Lut 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka

No, miasto dzieli się na część zachodnią i wschodnią, z czego 'metale' planowani byli na wschodzie, a złomowcy na zachodzie { choć ich główna siedziba jest z daleka od miasta, na złomowisku pełnym wraków i różnego ustrojstwa }. Nazwę junkerów/złomiarzy też należy zmienić, gdyż niestety Aftefall się nią podpisuje { podobnie śmieciarzami }. Z natury złomiarze są tępi, odpowiednik dzisiejszych drechów. 'Metale' nie bardzo znajdują odpowiednik w dzisiejszym świecie. W każdym bądź razie są tymi co nie lubią złych - czyli czarnej legii. Protektorat jest organizacją paramilitarną, coś jak BoS. Emax to siedziba cyborgów - Naukowcy postanowili modyfikować swoje części ciała. Rozwijają także broń energetyczną. Czarna Legia - oni są źli... patrolmeni odziani są zazwyczaj w finezyjne, czarno-pomarańczowe pancerze. Walczą albo pistoletami plazmowymi, albo specjalnymi nożami { ponoć tną stal! } Bractwo i Emax nie mają dość siły by dostać się do siedziby Legii, która jest jak się okazuje drugim wyjściem z Zapadliska... Tutaj gracz może się popisać sprytem i e.g. poszpiegować trochę, znaleźć słabe punkty Legii... poubijać trooperów. Na koniec gry planowana jest akcja, w której wszystkie trzy frakcje atakują Legię... Ostatni pojedynek { Morris vs Delan } toczy się na ogromnej hali identycznej z tą, w której był duży robot pod kopalnią. Walka oczywiście wygląda inaczej w przypadku Psi-Mena, Centuriona i Cyborga... W każdym bądź razie Delan nie ginie, tylko wpada w przepaść...

Co do cyborgów - Gracz nie może na stałe wymienić części ciała. Może on tylko dobudować sobie wzmocnienia i broń energetyczną, a to wszystko dlatego, że w W2 gracz musi być cały, gdyż akcja W2 toczy się głównie w dżungli, a przetrwanie w niej wymaga finezji, a nie brutalnej siły laserów i bionicznych ramion...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gryzak
generał dywizji
PostWysłany: Pią 9:21, 21 Lip 2006
generał dywizji


Dołączył: 27 Cze 2005

Posty: 1362
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gryzville

BlackMan napisał:
nie rozumiem tej dyskusj za bardzo, dlaczego (Herion) tlumaczy sie wam ze swojego projektu? Jesli ktos ma lepszy pomysl to klawiatura w raczki do dziela. Przypominacie mi te wszystkie ludki ktore tak narzekaja ze doda ma kiepski glos grzejac lawe przed kompem. "Szanujmy sie". A tak btw to mi sie wydaje ze to jest tzw "funware" a nie jakis hicior ktory ma ea games sponsorowac.


Amen.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nadro
rekrut
PostWysłany: Nie 8:59, 30 Lip 2006


Dołączył: 30 Lip 2006

Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Dziwią mnie wasze wjazdy na projekt kumpla ze szkoły, który chce chociaż coś zrobić. A co do tego nagadywania to prawdą jest, że w przypadku Open Source rad udzielają osoby zorjentowane w temacie. A co do nazw roboczych to proste, że w każdym projekcie takie występują.

P. S. Zarejestrowałem się tylko na tym forum dla dwóch tematów ( w DI JABOLO jestem grafikiem 3d ) więc myślę, że nie macie nic przeciwko temu aby na forum były osoby spoza waszej szkoły


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MiSiEk
starszy szeregowy
PostWysłany: Nie 11:38, 30 Lip 2006
starszy szeregowy


Dołączył: 23 Cze 2006

Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głuszyca

Siema, bardzo mi się podoba ten pomysł:]

Mam kilka pytań do projektu::
1.Czy Walka będzie animowania?Czy postacie będą stały na przeciwko siebie i będzie szło HP?
2.Może za dużo wymagam na tej fazie, ale czy będzie multiplayertypu battlenet;]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Herion
młodszy chorązy
PostWysłany: Nie 11:48, 30 Lip 2006
młodszy chorązy


Dołączył: 04 Lut 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka

Jest już download aktualnej "odsłony". Zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych]

1. Walka będzie animowana
2. Niewykluczone iż ,aczkolwiek to są marzenia. Battlenet ma potężne serwery, których my, amatorzy, nie mamy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
MiSiEk
starszy szeregowy
PostWysłany: Nie 14:09, 30 Lip 2006
starszy szeregowy


Dołączył: 23 Cze 2006

Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głuszyca

Siema, pograłem sobie troche w 3 odsłone;]
Podoba mi się:)
Oto co według mnie mozna zmienić:
1.Nasz bohater jakos się dziwnie porusza(wrogowie też).Chodzi o sztywne nogi i ręce
2.Możliwość biegania, lub chodzenia(jakis guziczek na dole:])
Można by też dodać jakieś zmęczenie po biegu, ale chyba już za dużo wymagam:]
3.Żeby tam gdzie pokazuje życie wroga(na górze, po najechaniu) pokazywało ile ma teraz życia np:58/100

Tu pytanie:Czy uderzanie mieczem, zadaje zawsze tyle samo obrażeń?To samo z innymi gadżetami:]Jeżeli tak, to lepiej, aby ta wartość była losowa

Jeszcze chciałem dodać o szczegółach postaci(Twarz itd), ale zapomniałem, że to dopiero 3 odsłona:]:]:]
Edit:
Jeszcze jedno:
Może podczas walki obrażenia były widoczne na ciele wroga, lub na naszym:]
Albo po ciachnięciu mieczem "coś" by odpadło;]
Edit2:
Walka brońmi, znaczy jej animacja jest dziwna;]
Zamiast się zamachnąć mieczem z całej siły, to postać leciutko z pod klaty wali mieczem;]

Zombiaki troche za szybko chodzą

Koniec kazania :d :confused: :shocked: :cool: :nice:


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
BlackMan
ADMINISTRATOR
PostWysłany: Nie 17:24, 30 Lip 2006
ADMINISTRATOR


Dołączył: 16 Cze 2005

Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Calla Bryn Sturgis

jakby servery battlenetu byly takie potezne to by bylo widac gry na europie;p to tak od tematu dobiegajac;p

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Herion
młodszy chorązy
PostWysłany: Nie 20:21, 30 Lip 2006
młodszy chorązy


Dołączył: 04 Lut 2006

Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Znienacka

A więc po kolei:

1. Nic na to nie poradzę, kiepski jestem w animacji...
2. Właśnie to mnie najbardziej w Diablo denerwowało...
3. Zastanowię się :o)

Pytanie: Obrażenia są odpowiednio losowane po przeliczeniu z obroną i skutecznością gracza.

Twarze: A po co robić dokładniej, skoro i tak z daleka nic nie widać? Nie zamierzam się męczyć na darmo, gdyż w tego typu projektach po prostu szkoda czasu na pieerdoły, ważne żeby działało, a potem się pomyśli...

Jeszcze jedno: Hmm... tego nie przewiduje... gra by za bardzo zwalniała z tymi fajerwerkami

Ad. Edit2: Patrz punkt 1.

Koniec spowiedzi :oD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
nadro
rekrut
PostWysłany: Pon 8:16, 31 Lip 2006


Dołączył: 30 Lip 2006

Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Dla mnie jest bardzo dobrze, no może poza sztywnymi nogami przy bieganiu, ale to się podrasuje i będzie gicior.

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum społeczności 1 LO Strona Główna -> UCZNIOWIE Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Programosy
Regulamin